FAQ

MINUN TILINI 

Miten luon asiakastilin?

Klikkaa etusivulta ”tili”, valitse ”rekisteröidy” ja seuraa näytön ohjeita. Kun kirjaudut sisään tilillesi, näet tilaushistoriasi, voit vaihtaa salasanasi sekä toimitusosoitteen, hallinnoida uutiskirjeen tilausta ja hallita palautuksia. Kaikki asiakastilin luovat asiakkaat saavat automaattisesti Zion uutiskirjeen sähköpostiinsa elleivät määrittele toisin asiakastilinsä hallintapaneelissa.

Luovutatteko henkilökohtaisia tietojani kolmansille osapuolille?

Tiedot, jotka asiakas luovuttaa Ziolle, ei koskaan jaeta tai myydä kolmansille osapuolille.

Kuinka voin päivittää tietojani asiakastilillä?

Klikkaa etusivulla ”tili”  ja ”kirjaudu”. Kirjauduttuasi tilillesi pääset päivittämään asiakastietojasi.

 

UUTISKIRJE

Kuinka tilaan Zion uutiskirjeen?

Etusivun alareunassa on lomake, jonka kautta voit tilata uutiskirjeemme sähköpostiisi. Saat tilauksen jälkeen sähköpostiisi vahvistuksen, jonka hyväksymällä tulet saamaan viimeisimmät uutiset sekä mm. pukeutumisvinkkejä, kutsuja kanta-asiakasiltoihin sekä ostosiltoihin.

Kuinka voin perua uutiskirjeen tilauksen?

Uutiskirjeen voi perua asiakastilin hallintapaneelista ”tili” -linkin kautta kohdasta ”newsletter subscriptions” tai vaihtoehtoisesti saamastanne uutiskirjeestä.

 

TILAUKSENI

Kuinka teen tilauksen?

Löydettyäsi oman suosikkisi valikoimastamme, valitse väri ja koko. Tämän jälkeen voit lisätä tuotteen ostoskoriin. Nyt voit jatkaa vielä shoppailua. Kun haluat viimeistellä tilauksesi, klikkaa ostoskorin linkkiä oikealla yläreunassa ja siirry kassalle.

Pitääkö minun luoda asiakastili voidakseni tilata tuotteita?

Ei, tuotteita voi tilata myös rekisteröitymättä.

Voinko muokata tai peruuttaa tilaukseni?

Muokataksesi tai peruuttaaksesi tilauksesi, ota mahdollisimman pian yhteyttä Zioon mieluiten puhelimitse 0207497291 tai sähköpostitse info@zio.fi.

Kuinka voin olla varma, että tilaukseni on vahvistettu?

Saat sähköpostiisi vahvistuviestin tilauksestasi. Voit myös tarkistaa ”tili”-kohdasta oman tilauksesi statuksen. 

Minulla on ongelmia tilauksen tekemisessä, mitä teen?

Ota yhteyttä Zion asiakaspalveluun joko puhelimitse 0207497291 tai sähköpostitse info@zio.fi.

Haluamani tuote on loppu varastosta. Onko tuotetta saatavilla vielä myöhemmin?

Joitain tuotteita pystymme lisätilaamaan kesken kauden. Lähettämällä meille sähköpostia osoitteeseen info@zio.fi teemme parhaamme toteuttaaksemme toiveesi!

 

MAKSU

Onko maksun suoritus sivuilla turvallista?

Verkkokaupan maksujenvälityksen toteuttaa Suomen Maksuturva Oy yhteistyössä pankkien ja luottolaitosten kanssa. Kaikki tiedonsiirto ja rahaliikenne on SSL-suojattu, eli kukaan ulkopuolinen ei voi nähdä tietojasi.

Mitä maksutapoja verkkokaupassanne on käytettävissä?

 Maksutapoina käyvät useimmat luotto- ja pankkikortit, verkkomaksu pankista tai lasku sekä osamaksu:

  • Suoraveloitus pankeista
    Aktia, DanskeBank, Handelsbanken, LähiTapiola, Nordea, Osuuspankki, POP Pankki, Säästöpankit, S-Pankki, Ålandsbanken
  • Credit- ja debit-kortit
    Visa, Visa Electron, MasterCard ja Business Eurocard
  • Lasku- ja erämaksu
    Jousto ja Euroloan

 

TOIMITUKSENI

Mitkä ovat toimitusajat ja -maksut?

Tuotteet toimitetaan lähimpään Postiin postipakettina. Toimitus Suomeen kestää yleensä noin 1-5 työpäivää. Toimituskulut alle 50€ tilauksille ovat 10€. Yli 50€ tilaukset toimitamme ilman toimituskuluja. Toimituskulut ulkomaille ovat alkaen 25€.

Voinko noutaa tilaukseni Zion liikkeestä?

Kyllä voit. Valitse ostosta tehdessäsi toimitustavaksi noudon myymälästä ja valitse sinulle sopivin nouto myymälä.

Voinko tilata postilokerooni?

Turvallisuussyistä emme toimita ostoksia postilokeroon. 

Voinko tilata muuhun osoitteeseen kuin laskutusosoitteeseen?

Kyllä voit. ”Tili”-kohdassa pystyt syöttämään vaihtoehtoisia osoitteita osoitekirjaan.

Voinko muuttaa toimitusosoitetta tilausvahvistuksen jälkeen?

Ottakaa yhteyttä mahdollisimman pian Zion asiakaspalveluun puhelimitse 0207497291 tai sähköpostitse info@zio.fi.

 Tilaukseni ei ole saapunut, mitä teen?

Ottakaa yhteyttä mahdollisimman pian Zion asiakaspalveluun puhelimitse 0207497291 tai sähköpostitse info@zio.fi.

Pakettini oli vahingoittunut kuljetuksessa, mitä teen?

Mikäli tuote on vahingoittunut tai kadonnut kuljetuksessa , tulee sinun ilmoittaa virheestä välittömästi Postiin. 

Paketista puuttuu tuotteita, mitä teen?

Ottakaa yhteyttä mahdollisimman pian Zion asiakaspalveluun puhelimitse 0207497291 tai sähköpostitse info@zio.fi.

Tilaamani tuote on viallinen, mitä teen?

Ottakaa yhteyttä mahdollisimman pian Zion asiakaspalveluun puhelimitse 0207497291 tai sähköpostitse info@zio.fi.

 

PALAUTUKSET

Haluaisin vaihtaa tai palauttaa tuotteen, mitä teen?

Verkkokaupasta tilatut tuotteet voi vaihtaa tai palauttaa 18 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Tuotteen voi vaihtaa toiseen kokoon tai väriin. Jos haluat vaihtaa toiseen tuotteeseen, pyydämme sinua ystävällisesti palauttamaan ostamasi tuotteen ja tekemään uuden tilauksen haluamastasi tuotteesta. Toimita tuote alkuperäispakkauksessa hyvin pakattuna postiin, liitä palautuksen mukaan täytetty palautuslomake.

Kotimaan tilauksissa voit vaihtaa tuotteen toiseen tuotteeseen kaksi (2) kertaa veloituksetta, jonka jälkeen veloitamme vaihdosta viisi (5) euroa / lähetys. Tuotepalautus on ilmainen.

Palautusosoite: Zio / Asiakaspalautus, palautustunnus 615407, Mariankatu 22, 00170 Helsinki

Kuinka kauan hyvityksessä kestää?

Posti lähettää tuotepalautuksen Economy-luokassa, tästä johtuen palautus voi kestää 7-14 arkipäivää. Hyvitämme tuotteen hinnan tilillesi heti, kun olemme vastaanottaneet ja tarkistaneet tuotteet.

Mistä tiedän onko pakettini saapunut Zioon perille?

Ota yhteyttä Zion asiakaspalveluun joko puhelimitse 0207497291 tai sähköpostitse info@zio.fi.

Miksi palautukseni on evätty?

Palautus on voitu evätä kahdesta syystä:

  • Palautus on tehty määräajan (18 vrk) umpeuduttua
  • Palautetut tuotteet eivät olleet uutta vastaavassa kunnossa

Lisätietoa palautuksesta antaa Zion asiakaspalvelu puhelimitse 0207497291 tai sähköpostitse info@zio.fi. Varaudu antamaan tilausnumerosi.

  

TUOTTEET

 Etsin tuotetta, jota ei löydy verkkokaupastanne?

Verkkokauppamme valikoima saattaa joiltain osin poiketa myymälämme valikoimasta. Puuttuvaa tuotetta etsiessänne, ottakaa yhteyttä Zion asiakaspalveluun puhelimitse 0207497291 tai sähköpostitse info@zio.fi.

Mistä voisin saada lisää tietoa tuotteista?

Sivuiltamme löydät tietoa tuotteista. Jos jokin asia tuotteessa jää kuitenkin askarruttamaan, ottakaa yhteyttä Zion asiakaspalveluun puhelimitse 0207497291 tai sähköpostitse info@zio.fi.

 

ASIAKASPALVELU

Kuinka saan yhteyden asiakaspalveluunne?

Voitte soittaa Zion asiakaspalveluun puhelimitse 0207497291 (pvm(mpm) tai sähköpostitse info@zio.fi. Puhelinpalvelumme vastaa ma-pe 10-19 ja lauantaisin klo 10-17. Muina aikoina tavoitatte meidät sähköpostitse.