TOIMITUSEHDOT

Voimassa 1.1.2016 alkaen
 
Verkkokauppa
Zio 2 Oy (y-tunnus 0852645-3) myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen ja EU-alueelle. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. Tarjoamme palvelullemme myös Tyytyväisyystakuun, joka takaa verkkokauppamme turvallisuuden. Se oikeuttaa sinut tarkistamaan vastaanotetut tuotteet sinulle erikseen ilmoitetun tarkistusajan sisällä ennen kuin rahasi tilitetään maksupalvelusta meille. Näin voit olla varma, että tilaamasi tuotteet toimitetaan sinulle luvatussa ajassa ja kunnossa, vaikket tuntisi kauppaamme ennestään.
 
Tilaaminen
Tilattavat tuotteet valitaan kotisivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Mikäli tilaushetkellä annetaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.
 
Maksaminen
Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Bambora Payform (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Bamboran verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Bambora tai Paybyway Oy. Bambora välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Bamborasta: https://www.bambora.com
 
Maksutavat
Payform kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit sekä Jousto ja Euroloan.

Jousto: Voit maksaa Jousto Laskulla tai Osamaksulla yli 4000 suomalaisessa verkkokaupassa. Laskulla saat 14 vrk maksuaikaa (laskutusmaksu 4,90 eur) ja Osamaksulla max. 12 kk maksuaikaa (laskutusmaksu 4,90 eur ja kuukausikorko 2,42 %). Lisätietoja Joustosta osoitteessa www.jousto.com

Euroloan: Euroloan Laskulla saat tilaamasi tuotteet ennen maksamista ja 14 päivää korotonta maksuaikaa. Voit myös halutessasi muuttaa laskun kätevästi osamaksuksi. Euroloan Osamaksulla maksaessasi voit valita itsellesi sopivan maksuajan (3 kk, 6 kk, 12 kk, 24 kk) ja saat tilaamasi tuotteet ennen maksamista. Voit myös milloin tahansa maksaa koko summan kerralla ilman lisäkuluja. Euroloan Laskun tai Osamaksun voivat valita maksutavaksi Suomessa asuvat, yli 20-vuotiaat asiakkaat. Maksutapa on mahdollinen 10–2000 euron ostoksille. Osamaksu laskutetaan 30 päivän välein, ja esimerkiksi arvoltaan 1500 euron ostoksen todellinen vuosikorko on 27,9 % maksuajan ollessa 12 kk (sis. korko, laskutuslisä ja avausmaksu).  Rahoituspalvelullemme on myönnetty Avainlippu takeeksi kotimaisesta laadusta. Lisätietoja Euroloanista osoitteessa www.euroloan.fi/luotot/laskujaosamaksu

Euroloan Consumer Finance Oyj:llä on oikeus tarkastaa Euroloan-laskulla tai -osamaksulla maksavan asiakkaan luotto- ja osoitetiedot ja myöntää tai evätä luotto niiden perusteella. Euroloan-laskulla tai osamaksulla maksavan tulee antaa henkilötunnuksensa tilausta tehdessään. Tilaus toimitetaan ainoastaan luotonottajan Väestörekisteriin ilmoittamaan osoitteeseen. Lisätietoja Euroloanista osoitteessa www.euroloan.fi

Bambora PayForm -maksupalvelun yhteystiedot:
Bambora PayForm, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: payform@bambora.com
Puhelin: 029 300 5050 (arkisin klo 9-16)
Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

Toimitustapa ja -kulut
Toimituskulut alle 50 euron tilauksille on 10 euroa. Yli 50 euron tilaukset toimitetaan ilman toimituskuluja. Toimituskulut ulkomaille ovat alkaen 25 euroa. Toimitamme tilaukset kirjattuna (esim. postipaketit) tai kirjaamattomana toimituksena, joista kirjattuja lähetyksiä voi seurata lähetystunnuksella.

Toimitusaika
Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 1-5 päivää. Tarkemmat ajat ilmoitetaan tuotevaihtoehtojen yhteydessä. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.

Tilaus- ja maksuvahvistus
Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus.

Palautukset
Verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla on 18 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Asiakkaalla on oikeus vaihtaa tai palauttaa osa tai kaikki tilauksen tuotteet. Tuotteen voi vaihtaa toiseen kokoon tai väriin. Jos haluat vaihtaa toiseen tuotteeseen, pyydämme sinua ystävällisesti palauttamaan ostamasi tuotteen ja tekemään uuden tilauksen haluamastasi tuotteesta. Palautettavat tai vaihdettavat tuotteet tulee olla alkuperäispakkauksessa ja myyntikuntoisia.

Liitäthän palautuksen mukaan täytetyn palautuslomakkeen. Kotimaan tilauksissa voit vaihtaa tuotteen toiseen tuotteeseen kaksi (2) kertaa veloituksetta, jonka jälkeen veloitamme vaihdosta viisi (5) euroa / lähetys. Tuotepalautus on ilmainen.

Palautusosoite:
Zio / Asiakaspalautus
palautustunnus 615407
Mariankatu 22
00170 Helsinki

Ulkomaan tilausten palautukset
Ulkomaan tilauksissa palautuskustannuksista vastaa ostaja. Verkkokaupan asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Asiakkaalla on oikeus vaihtaa tai palauttaa osa tai kaikki tilauksen tuotteet. Palautettavat tai vaihdettavat tuotteet tulee olla alkuperäispakkauksessa ja myyntikuntoisia. Halutessasi palauttaa tai vaihtaa tuotteita ulkomailta käsin, ota ensin yhteyttä verkkokauppaan ja kysy palautusohjeita.

Tilauksen peruuttaminen, virhevastuu ja reklamaatiot
Ennen tilauksen toimitusta tilauksen voi peruuttaa kirjallisella ilmoituksella sähköpostitse.

Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista. Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme. Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.
 
Ongelmatilanteet
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa vaihto- ja palautusehdoissa mainituille tahoille. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

 

 

TERMS AND CONDITIONS

Valid since 1.1.2016
 
Web store
Zio 2 Oy (company registration number 0852645-3) sells products to adult consumers in Finland and EU region. The product prices include VAT. We reserve the right to make changes to prices and delivery costs.

Ordering
You can place your order by adding products to your shopping cart and paying them at checkout. All customer data are processed confidentially. The information asked during the order process is used only for delivery and clarifying possible problems during the delivery. We expect you to read the up-to-date terms and conditions when ordering from our web store.
 
Payments
Bambora PayForm (Paybyway Oy, business-id FI24865594) is the payment facilitator of the online shop. The Paybyway Oy is a payment facilitator authorized by the Financial Supervisory Authority of Finland. The payment process is conducted in the online service of the Bambora. Bambora / Paybyway Oy is shown as the payment received in the bank account listing and in the invoice. Paying with Bambora is safe. All information is exchanged through secured connections.

The trade happens between the online customer and the online shop. The online shop is responsible for all obligations related to the trade.

Read more about Bambora: https://www.bambora.com

Payment methods
With Bambora PayForm you can pay your order by an internet banking account, a payment card (credit/debit), an invoice or a partial payment. The following methods of payment are supported: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- and Debit MasterCard payment cards, Jousto and Euroloan.

Jousto: With Jousto invoice and part-payment you can pay in over 4000 online shop in Finland. With Jousto invoice, you get 14 days payment time (invoice fee 4,90 eur). With Jousto part-payment, you get max 12 months payment time (invoice fee 4,90 eur and monthly interest rate 2,42%). More information: www.jousto.com

Euroloan: Euroloan Consumer Finance Oyj (2159120-9) is a Finnish financing institution operating since 2007. Euroloan invoice and part-payment is available to over 20 years old consumers having a permanent address in Finland. The payment method is enabled for payments from 10 to 2000 eur. The part-payment is invoiced every 30 days. For example, annualized percentage rate for a 1500 eur credit is 27,9 % when the payment term is 12 months.

Euroloan Consumer Finance Oyj reserves a right to review the credibility and the address information of consumers using Euroloan invoice or part-payment. The consumer is also requested the provide the personal id number. The credit is approved or declined based on this review. The order is delivered only to the address registered to the Population Register of Finland. More information: www.euroloan.fi

Contact Bambora:
Bambora PayForm, Paybyway Oy (business-id FI24865594)
E-mail: payform@bambora.com
Telephone: +358 29 300 5050 (workdays 9-16)
Address: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta, Finland
 
Delivery Time
Our most common delivery times to Finland are 1-5 days depending on the order and selected delivery method. More specific delivery times can be found in the product information. We do not take responsibility of delays or indirect harm caused by delays in force majeure situations. Exceptional delivery times are announced at the front page of the web store.
 
Exchange and Return Policy - Domestic orders
You have the right to return your order or part of it within 18 days after the order has been delivered to you. Return the eligible product(s) in new and unworn/unused condition in the original packaging for a full refund. Please fill out the returns form and attach it to the box.

For domestic orders you can change the product(s) two (2) times for free and after that return/delivery fee is five (5) euros per shipment. Return is free of charge.

Return address for domestic orders:

Zio / Asiakaspalautus
Palautustunnus 615407
Mariankatu 22
00170 Helsinki

Exchange and Return Policy - Abroad orders
You have the right to return your order or part of it within 18 days after the order has been delivered to you. Return the eligible product(s) in new and unworn/unused condition in the original packaging for a full refund. Before you return the product(s) please contact our customer service by email at info@zio.fi and ask for return form and information.

Please note that for orders outside Finland you'll be responsible for the costs of returning the items to us unless we delivered the item to you in error, or if the item is damaged or defective.

Problems with the Order
If the product has suffered damage or has been lost during the delivery or it doesn’t respond to your order in another way, we expect you to inform us within 14 days of the expected delivery time. If the package has been damaged during the delivery, you should make an instant reclamation at the post office when collecting the package.