Käyttöehdot

VERKKOKAUPPA
Zio.fi (Zio 2 Oy y-tunnus 0852645-3) myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen ja EU-alueelle. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. Tarjoamme palvelullemme myös Tyytyväisyystakuun, joka takaa verkkokauppamme turvallisuuden. Se oikeuttaa sinut tarkistamaan vastaanotetut tuotteet sinulle erikseen ilmoitetun tarkistusajan sisällä ennen kuin rahasi tilitetään maksupalvelusta meille. Näin voit olla varma, että tilaamasi tuotteet toimitetaan sinulle luvatussa ajassa ja kunnossa, vaikket tuntisi kauppaamme ennestään.
 
TILAAMINEN
Tilattavat tuotteet valitaan kotisivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Mikäli tilaushetkellä annetaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.
 
MAKSAMINEN
Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Paytrail (Paytrail Oyj , y-tunnus 2122839-7), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Paytrailn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Paytrail Oyj. Paytrail välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Paytrail: https://www.paytrail.com/kuluttajille
 
MAKSUTAVAT
Payform kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit sekä Jousto ja Euroloan.

Jousto: Voit maksaa Jousto Laskulla tai Osamaksulla yli 4000 suomalaisessa verkkokaupassa. Laskulla saat 14 vrk maksuaikaa (laskutusmaksu 4,90 eur) ja Osamaksulla max. 12 kk maksuaikaa (laskutusmaksu 4,90 eur ja kuukausikorko 2,42 %). Lisätietoja Joustosta osoitteessa www.jousto.com

Euroloan: Euroloan Laskulla saat tilaamasi tuotteet ennen maksamista ja 14 päivää korotonta maksuaikaa. Voit myös halutessasi muuttaa laskun kätevästi osamaksuksi. Euroloan Osamaksulla maksaessasi voit valita itsellesi sopivan maksuajan (3 kk, 6 kk, 12 kk, 24 kk) ja saat tilaamasi tuotteet ennen maksamista. Voit myös milloin tahansa maksaa koko summan kerralla ilman lisäkuluja. Euroloan Laskun tai Osamaksun voivat valita maksutavaksi Suomessa asuvat, yli 20-vuotiaat asiakkaat. Maksutapa on mahdollinen 10–2000 euron ostoksille. Osamaksu laskutetaan 30 päivän välein, ja esimerkiksi arvoltaan 1500 euron ostoksen todellinen vuosikorko on 27,9 % maksuajan ollessa 12 kk (sis. korko, laskutuslisä ja avausmaksu).  Rahoituspalvelullemme on myönnetty Avainlippu takeeksi kotimaisesta laadusta. Lisätietoja Euroloanista osoitteessa www.euroloan.fi/luotot/laskujaosamaksu

Euroloan Consumer Finance Oyj:llä on oikeus tarkastaa Euroloan-laskulla tai -osamaksulla maksavan asiakkaan luotto- ja osoitetiedot ja myöntää tai evätä luotto niiden perusteella. Euroloan-laskulla tai osamaksulla maksavan tulee antaa henkilötunnuksensa tilausta tehdessään. Tilaus toimitetaan ainoastaan luotonottajan Väestörekisteriin ilmoittamaan osoitteeseen. Lisätietoja Euroloanista osoitteessa www.euroloan.fi

Paytrail -maksupalvelun yhteystiedot:

Paytrail (Paytrail Oyj , y-tunnus 2122839-7)

Asiakaspalvelu kuluttajille: 020 718 1830 

Asiakaspalvelumme on auki 24/7 - ympäri vuorokauden joka päivä.

Lankapuhelimesta 8,35 snt/puhelu + 16.69 snt/min (alv 24 %)

Matkapuhelimesta 8,35 snt/puhelu + 16.69 snt/min (alv 24 %)

 

Tavoitat meidät myös sähköpostilla: asiakaspalvelu@paytrail.com

Klarnan maksutavat

Yhdessä Klarna Bank AB:n (julk.) kanssa (päätoimipaikan osoite Sveavägen 46, 111 34 Tukholma, Ruotsi) tarjoamme seuraavia maksutapoja, joissa maksu tehdään suoraan Klarnalle:

  • Lasku: maksuaika on 14 vuorokautta tuotteiden toimituksesta. Klarna-laskun ehdot ovat saatavilla täällä.
  • Joustava erämaksu: voit maksaa ostoksesi joustavasti kuukausierissä, joiden suuruus on vähintään 1/100 velan määrästä (kuitenkin aina vähintään 5,00 EUR mukaan lukien korko jäljellä olevalle velalle).
  • Kiinteä erämaksu: voit valita kassalla eri kuukausierävaihtoehdoista. Erät pienenevät kuukausittain sitä mukaa, kun maksamatta oleva luottosumma pienenee.
  • Kampanjalasku: jos oston yhteydessä on tarjottu mahdollisuutta pidennettyyn 1–3 kuukauden maksuaikaan aloitusmaksua vastaan (esim. “Osta nyt, maksa helmikuussa”), voit maksaa ostokset kampanjalaskun ehtojen mukaisesti.
  • Joustavan erämaksun, kiinteän erämaksun ja kampanjalaskun ehdot löydät täältä ja vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot täältä.
  • [PLEASE ADJUST ABOVE AND BELOW IN ACCORDANCE WITH THE PAYMENT METHODS USED]

Löydät lisätietoa Klarnasta täältä ja Klarnan käyttöehdot täältä. Klarna käsittelee henkilötietojasi soveltuvan lainsäädännön ja Klarnan tietosuojaselosteen mukaisesti.


TOIMITUSTAPA JA - KULUT
Yli 100 euron tilaukset toimitetaan ilman toimituskuluja. 

Toimituskulut alle 100 euron toimitutavan mukaan tilausivulla (5-15euroa). Toimituskulut ulkomaille ovat alkaen 25 euroa. Toimitamme tilaukset kirjattuna (esim. postipaketit) tai kirjaamattomana toimituksena, joista kirjattuja lähetyksiä voi seurata lähetystunnuksella.

TOIMITUSAIKA
Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 1-5 päivää. Tarkemmat ajat ilmoitetaan tuotevaihtoehtojen yhteydessä. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.

TILAUS - JA MAKSUVAHVISTUS
Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus.

PALAUTUKSET
Verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla on 20 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Asiakkaalla on oikeus vaihtaa tai palauttaa osa tai kaikki tilauksen tuotteet. Tuotteen voi vaihtaa toiseen kokoon tai väriin. Jos haluat vaihtaa toiseen tuotteeseen, pyydämme sinua ystävällisesti palauttamaan ostamasi tuotteen ja tekemään uuden tilauksen haluamastasi tuotteesta. Palautettavat tai vaihdettavat tuotteet tulee olla alkuperäispakkauksessa ja myyntikuntoisia.

Hygieniatuotteilla ei ole palautusoikeutta, koska ne eivät ole palautettavissa myyntiin luonteensa vuoksi. Tällaisia tuotteita ovat esimerkiksi sukat, pohjalliset, kasvomaskit, käsihuuhteet ja ihoa vasten tulevat geeli- ja silikonituotteet . 

Liitäthän palautuksen mukaan täytetyn palautuslomakkeen. Kotimaan tilauksissa voit vaihtaa tuotteen toiseen tuotteeseen kaksi (2) kertaa veloituksetta, jonka jälkeen veloitamme vaihdosta viisi (5) euroa / lähetys. Tuotepalautus on ilmainen.

Palautusosoite:
Zio / Asiakaspalautus
palautustunnus 615407
Mikonkatu 6
00100 Helsinki

ULKOMAAN TILAUSTEN PALAUTUKSET
Ulkomaan tilauksissa palautuskustannuksista vastaa ostaja. Verkkokaupan asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Asiakkaalla on oikeus vaihtaa tai palauttaa osa tai kaikki tilauksen tuotteet. Palautettavat tai vaihdettavat tuotteet tulee olla alkuperäispakkauksessa ja myyntikuntoisia. Halutessasi palauttaa tai vaihtaa tuotteita ulkomailta käsin, ota ensin yhteyttä verkkokauppaan ja kysy palautusohjeita.

TILAUKSEN PERUUTTAMINEN, VIRHEVASTUU JA REKLAMAATIOT
Ennen tilauksen toimitusta tilauksen voi peruuttaa kirjallisella ilmoituksella sähköpostitse.

Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista. Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme. Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. 
 
ONGELMATILANTEET
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa vaihto- ja palautusehdoissa mainituille tahoille. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.